Morr! Avis..!

Nu har man gjort N-maling osäkert..!
Yeeeeeeh!
Alla vet juh att de inte tar många minuter..!
Hehe..!

Blev bara hundsak för min del..!
Fredrik och Andreas hittade ett par byxor..!
Morr! Avis..!
Vill oxå shoppa..!
Men men..!
Fick mig en bädd..!
Billig var den väl inte, men de var häftig..!
Kan både vara hus och en vanlig bädd..!
Sen är de en relativt fin färg, slippa alla skrikiga och konstigt mönstrade..!
Man tror nog att de skulle sälja mer om de var mer "normala" färger och mönster, men de får de komma fram till själv..!
Har juh varit på jakt efter ett "hus" så man kan ta ut den röda till bilen som de var tänkt från början..!
Ronja och Blaze är galen om man kommer hem med en bädd..!
Först var de bara Lillan men nu har Ronja blivit mer och mer intresserad..!
Man hoppas att hon kommer att tycka om denna iallafall..!
Med tanke på priset..!
Hehe..!


 


((Hus))


((Bädd))


 

Den gick på hela 385:-
Men men..! De är väl de värda..?
Sen passade de juh nästan in..!
Hahahahahaha..!

Åh, när jag liks hade kameran framme så tog jag lite kort på möbleringen..!
Ser de bra ut??

 




((Lite mycket på hyllplanen (sen har Fredrik varit på fotografiet, ser jag nu)...........))


((.... Men ska köpa två vita små IKEA Lack hyllplan hit (den blommiga väggen)...))



Ser ni alla buddah´s?
Hehe..!
Aja, de får duga tills vidare..!

Neh, idag blir de sallad..!
Mumma..! Sallads dagar är de härligaste..!
Mmmmmmm!

Neh, nu ska man kolla om man hittar nå att göra..!
Annars så gör jag iordning kycklingen, dock går de fort...
Krydda, bryna och in i ugnen..!
:(
Vill som övertala Fredrik att man ska möblera om lite här inne med..!
Hehe, men de lyckas man nog inte med..!
Hehe..!

Hade fel imorse..!
Soooooolen skiner och vinden blåser, lite friskt, men de är HÄRLIGT!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh vad fint det blev! =) och snygg färg på hundkorgen!!! =) snyggt med kulorna från ulla va?? Nu fick man lite inspiartion!!! svart/vitt grymt fint! =) måste ju börja checka in lite inför nya lyan! ;) blir nog några turer till ulla! ;) hänger du på?

2009-08-30 @ 13:50:52
URL: http://livetistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0