Så nu har Fredrik fått uppleva en del av timmrandets historia..!

Tömt kameran..!



((Ronja och Lisa bäddat ner sig för att se film..!))


((Blaze bäddat ner sig i min nattskjorta..!))


((Men hon är juh så söt, så hon fick behålla den..!))



Blev en utflyckt idag..!

Skulle på auktion, Överboda, men när vi väl kom dit så var de inte så himla mycket att hurra för..!
Men han klubbade fort..!
Hehe..!
Men men, traskade in på en loppis vid sidan av, hittade inget där heller..!
For till Brännland och gick in på Opal Antik..!
Där fanns de grejer..!
Synd att man inte har varken plats eller budget..!
Hahah..!
Men kom mig ifrån med denna:




((195:-))


De roliga med denna är att jag har bjutit på en exakt samma på Tradera..!
Nu ligger den på 145 och den går ut på några dagar..!
Men med frakt och annat gval så kommer man inte undan med så mycket billigare än vad man köpte den här för..!
Sen var de utterst välbevarad, den på Tradera var kantstött..!
Så den får nån annan vinna..!
Hahahaha..!

Dock inte likadan som mormor har, men den passar perfekt in i inredningen..!
Hahaha..!
Fredrik köpte också en negress, men inte lika gammal som min...

När vi står och rastar hundarna såg jag en informationsskyllt..!
Tror ni inte att jag ser Umeå Energicentrum på kartan..!
Ringde mamma och kollade om de var samma, sen pappa om vägen..!
Ni kanske märker att kartan inte var så bra..
Men vi kom oss dit..!
Riktig nostalgi-tripp..!
Man minns hur man var där med pappa och de gångerna man var där med mamma och dagbarnen..!
Fick mig en fin bild på Fredrik och vovvarna då de gick över en äcklig bro..!
Fick endast vistas 4 st samtidigt, då är de illa..!






Så nu har Fredrik fått uppleva en del av timmrandets historia..!

Sen stannade man på de loppisar som var öppna på vägen...
Endast Fredrik som shoppade loss...
En härlig biltripp med familjen..!
Hehe..!

Neh, nu ska man göra middag..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0