Ååå,,,

Nu har Fredrik sovit hela kvällen, så jag vet en som kommer att vara vaken hela natten...
Men han ska passa på då han väl kan sova...
Själv ska man bädda ner sig snart...
Får inte lägga mig för tidigt, som om de är en chans, jag jobbar imorgon...
Skönt..!
:P
Tragiskt nog så är de sista gången innan man går på "julledigt", att julen kommer smygande så fort..!
Vars tog oktober och november vägen??
Jag har förlorat många månader i år, de har gått alldelens för fort..!
Men de är väl så då man blir äldre...

Vovvarna har bäddat ner sig bredvid Freddan, de bara fnös åt mig då jag sa att vi skulle gå ut, nöjd blev jag som slapp traska ut i denna kyla..!
:D

Fick en uppgift innan han somnade... Att farma... Dock så insåg jag inte att de inte blev klart innan tolv...
Åååå...
Trött i huvudet och skulle jag tippa omkull nu så skulle jag nog sova för lääääänge sen..!

Neh, nu ska jag se om de finns nå annat att göra än att beklaga sig...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0