Är de fel att sätta en bjällra på dem?

Då är snart denna natt avverkad till hälften...
Rackarns vad tiden går fort...
Har kladdat på med kroppkakor...
Huvva, som ett klister..!
Hehe..! Men rätt så skoj ändå...
Sen har man slängt ihop krämen...
Så nu har dom det de äter idag..!

Någon som är sugen på att tvätta??
Har en tvättstuga full med härlig tvätt... Bara att komma...
;D

Jah, mysig dag har de då varit...
Fredrik kom precis innan klockan ringde... Undrar om han hinner hem innan fyra idag med..?
Hoppas att delen har kommit och att de är rätt, så att man får ordning på bilen...
Inte kul att behöva stanna för att torka av framrutan...
Men som tur är så slipper jag köra..!
Hehe... Skönt med tanke på hur halt de är, iallafall efter Örsbäck till Gräsmyr, de är som ett annat klimat här...
Men de är juh in åt landet, så vad annars ska man förvänta sig..?
De har juh till och med SNÖÖÖÖÖ..!
Eh, iallafall liiiiiite... De är då lite vitt iallafall..!
Har en isgata när man svänger in på vägen som leder hit... Att de aldrig kan ploga den..?
Aja... Får fråga chefen om de riktigt ska vara så...
Tycker synd om dem som  ska ut i hämtjänsten...
Men men...
Har juh möte på tisdag, om jag inte är helt ute och cycklar...

Mmm...
Vet i rackarns om de är så kul att bara jobba tre nätter..?
Man hinner juh bara komma in i de hela, sen ska man gå av igen...
Men de är väl lite skönt iallafall... Hoppas att man kan sova bättre på nätterna...
Men jag tror att jag kan skylla lite på Fredrik...
Han är vaken mycket på nätterna och bor man i en etta så är de juh rätt så lätt att beteendet skrubbar av sig...
Men man ska väl inte skylla på honom helt...
Tror att våra natt-promenader har lite med saken att göra...
Vem i sin rätta sinnestillstånd går på promenat runt midnatt?
Man kan då säga att de är då rätt så dött... Förutom på fredag och lördagar..!
Hahahahahaha..!
Vi måste komma oss ut tidigare... Runt nio är väl bra de med...
Men men, man går då man är sugen...

Nja...
Sex timmar kvar tills vovvarna och karl kommer för att hämta upp mig...
Får se om han lämnar mig i lägenheten idag med...
Hoppas att de får in delen så han får brumma in och hämta... Kanske till och med få den på sin rätta plats, men då måste man juh köra själv... Och då får man juh inte njuta av en biltur med flocken...
Åååå...
Nu har jag också börjat säga flocken..!
Rackarns Fredrik..!
Mupp mupp mupp och åter MUPP... De är vad han är!

Får se om man orkar städa idag... Eller om man ska ta de imorgon...
Ska ju liks vänta på att tvätten ska torka innan jag snarkar...
Och de tar juh inte mer än en timma att städa 40 kvm..?
Då ska de va väldigt skitigt..!

Jaja, man ser vad som händer och fötter..!

Höll på att ramla nyss..!
Skulle hänga upp glitter i taket... Man är då inne i vad man gör... Och när man står på stegen och koncentrerar sig så kommer en gubbe och skrämmer mig..!
Höll riktigt på att falla...
Tur nog så skrämde jag inte honom, han märkte som tur var inte de, hatar att de finns de som går så tyst...
Är de fel att sätta en bjällra på dem?
Nu är de juh jul och allt..
Hahahahaha..!
Vi sjöng heliga natt, sen traskade han in, tur att dom hör dåligt... Annars skulle jag inte våga sjunga..!
Hehehehe..!

Neh, om man ska ta och göra rätt för sig..?



Så skönt de skulle vara att bädda ner sig där...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0