Återstår att se..!

Då har man tagit sig till Baggård...
Ska passa på att kolla vilka man har köpt julklappar till och sen ska jag ta med mig Maggans klapp till lägenheten...
Måste lämna den hos mamma...
Resten tror jag nog att jag ska träffa...
Hmm... Återstår att se... Kom inte ihåg mycket... Hoppas på att jag var så smart och la lappen i GeKås-bägen...
Håller mina tummar på de!

Vad ska man sen dona på med?
Blir nog något iallafall...
Ska plocka undan här lite granna...
Fredrik har bara dött av med saker... Hade mina aningar om de..!
Hehe..!
Sen ska jag nog klippa honom... Nu har han mer hår än huvud..!
Hehehehe..!

Annars blir de nog att ta de lungt..!

Neh, nu ska jag dycka in i klapparna..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0