Gör ett försök att få julkänslan..!

Idag ska jag försöka få lite julkänsla genom att göra mormors köttbullar så man har till jul..!
Fredrik har juh varit så snäll och köpt hem sakerna innan han begav sig till Nyåker för ännu ett försök att laga bilen...
Han kom lite försent igår, så de tyckte de var lika bra att komma tillbaka idag...
Hoppas att de fixar de... Måste ju kunna se nå då jag ska köra på måndag..!
Håller mina tummar..!

Mina änglar håller mig sällskap... För tillfället ligger de upp och ner och snarkar... Speciellt Ronja...
Ibland tror man att man har en minigris..!
Hehe..!

Hmm... Kanske ska kolla om man har allt till bullar..?
Har juh glömt att ta med baksakerna från Baggård...
Får se vad de finns i skafferiet...

Neh... I väntan på att köttfärsen tina ska man väl gå en promenix..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0