Här har man full rulle!

Då var man tillbaka på stället..!
Känns bara skönt att slippa sova..!
Hehe... Tragiskt men sant..!

Jah.. Natten har då gått bra iallafall tills nu...
Man kan juh inte säga så mycket förrän den är över...

Hit resan var en upplevelse...
Halt som rackarns och Fredrik fick lov att stanna stup i ett för att ta bort regn...
Skönt att man slapp köra själv...
Dock var man lite orolig för honom... Var sådant väglag att de var lätt att hamna i diket..!
Men men, fick mig ett sms..!

Här har man hållit full rulle..!
Tvättat, städat, bakat, lagat mat och nu håller jag på att koka potatis till kroppkakorna som jag ska göra natten som kommer...
Man ska inte vara dum... Neh, såg att man helst skulle göra de dagen före då jag läste i receptet...
Hehe..
Men men...
Känner att jag har varit duktig iallafall...
:D

Neh, nu ska jag sticka och kolla om potatisarna är klara..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0