*

Ho ho hooooo!
Goooood Jul!

De känns då inte så mycket, men nu är den då verkligen kommen..!
Hade skit trevligt igår, hoppas att någon vann, vi har juh fortfarande chans då vi inte kollade då de hade dragningar...
Så jag håller fortfarande mina tummar..!
:D

Neeeeeeeh, nu ska man kanske göra nå vettigt, njaaaa....
De är juh jul, så jag ska nog ta de lungt innan man ska göra sig klar, ska dyka ner i garderoben och kolla vad man hittar...
Hoppas att man fyndar mycket på rean, de skulle behövas..!

Fredrik ligger och sussar, de behöver han, så han klarar av dagens äventyr..!
Dock ringer mobilen 10.51...

Neh, ska bädda ner mig ett tag bredvid honom..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0