Ja, de var igenomtänkt!

Gårdagen bjöd på inslagning, mys, promenad, idol och spel...
Kanske inte i den ordningen..!
Hehe..
Kan nog säga att rätt vann, dock brukar de inte gå så bra för ettan, men man kan juh alltid hoppas..!

Snart ska man skicka Fredrik till Baggård...
Han ska hämta mina pyssel saker så att jag kan göra ett kort...
Får se om han kommer ihåg allt...
Funderar på att skriva på MSN så att han kommer hem med allt... Han har juh en förmåga på att glömma eller ta helt fel..!
Men den riktiga orsaken han ska dit är att han ska hämta fin kläder..
Ska på dop...
Själv så ska jag ställa mig och platta håret, ingen sopkvast i kyrkan...
Hehehe... Sen får man dyka in i garderoben och kolla om man gör något fynd...
Funderar på lila strumpbyxor, svarta (dyr j*vla) kjolen och en skjorta...
Får se vad man ska ha för linne...
Hmm... Hmm... Får göra ett snabb dyk..!
Dopet börjar kl 14, lite smått stressad, tar juh sin tid att gör a kortet....
Vad skriver man?
Han skissat ihop nå... Får se...
Gick på Statoil igår enbart för att köpa ett kort, men tror ni att de hade nå?!
Neeeeeeeh!
Morr..!
Aja, roligt att få kladda med..!

Två klappar under granen nu... Resten är i Baggård i väntan på att tomten ska hämta dem...
Lisa hade den bästa förklaringen på varför mamma köper klappar åt henne och inte tomten...
"Du förstår Emma... Han sätter in pengar på mammas konto, så att hon kan köpa dem... Mamma vet juh vad jag vill ha..."
Jah, de var igenomtänkt...
Så nu vet ni..! Får ni en klapp från mig, så har tomten satt in pengar...
Hahahahaha..!
Barn är härliga på de viset... Stora funderingar och rätt så självklara svar... NOT...
;D

Mmm... Fredrik njuter..!
Nyhetsmorgon...
Hehe!

Neh, nu ska jag tänka och skriva till karl...
Hans dator är juh på, så han har juh ett medelande där då han väl har pallrat sig dit..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0