Jag är en fara för allmänheten...

Jah, då har man kommit sig igenom över (med några minuter) halva natten..!
Yeeeeeeeeh!
Snart går man på julledigt...
Om man nu kommer sig hem...
Skulle inte förvåna mig att man blir insnöad eller åker av vägen...
Moder natur kommer nog göra allt för att jag ska bli av med min tvätt-tid..!
Nu får de sluta snöa... Jaaaaaa... Vet att de är vinter... Men nu har de väl kommit tillräckligt..?
Antingen de eller så får nån säga åt mupparna som ska ploga att göra sitt jobb!
!!!!!!!

Vill ha sommar, vill ha sol, vill ha torra fina vägar!

Vintersolståndet...
Hmm... Nu går vi iallafall mot ljusare tider... Man kanske hinner med att se ett gnutta dagsljus..!
Fick göra de idag, vaknade till runt ett, men vände mig fort om och snarkade nog lika fort igen..!

Vet ni vad jag funderar på att ge mig in på?
Göra knäck hemma... Får se om man orkar...
Beror på om man tar sig hem..!
Hahahahahahaha..!
Ååååå!
Denna rackarns snöööööö! De kan juh snöa då man inte ska bege sig ut på vägarna..!
Man har då  inte reaktionsförmågan fungerande då man har jobbat natt...
Inte för att man hade så bra innan..!
Hehe..!
Min reaktionsförmåga är nog likamed noll jämt..!
Jag är en fara för allmänheten...
;P
Neh, ska inte skämta om sådant... Kommer nog hamna i diket bara för att jag har ratat mig hära..!
Hahahahahahahahaha..!

Är så pratsugen!!!!
Upptäcker mig själv prata med mig själv... De är inget av ovanligheten, men jag svarar direkt på de jag har sagt...
Eller så sjunger jag nattens låt:

En kuling nattinattinatt min båt jag styrde
På havets vågedivågedivåg så skummet yrde

Jah, vet i rackarns om man sjunger rätt.. Men de är förhoppningsvis bara jag som hör..!
Jag och tomten..!

Månen sänker sin tysta ban,
snön lyser vit på fur och gran,
snön lyser vit på taken.
Endast Emma är vaken!

Är de ingen som kan vakna så man får prata med en människa..?
Neh, de är bra de sover så de orkar med dagen...
Hmm... Man kanske ska vända på dygnet för dem..?
Undrar hur många nätter de tar innan man lyckas med de?
Åh, nu kom jag på nått man kan sitta och klura på..!
Hehe..!

Har varit så mysigt i helgen..!
På mornarna har de varit Musse´s jul, så lite julkänsla har man fått...
Hoppas att de är idag med..!
Håller mina tummar..!


Neh, nu ska jag sluta svamla..!
Undrar hur många som har läst så här långt, tror att de flesta slutade vid rubriken..!
Hahahaha..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0