Morr!

Fredrik pillade på mig tidigt imorse...
Han ville till Baggård och undrade om jag skulle med, tror ni att man orkade öppna ögonen, jag grymtade och vände mig om...
Han pillade på mig ännu en gång och frgade om han fick ta hundarna, jag grymtade och borrade mig ännu längre ner i kudden...
Sen vaknade jag av att de blev alldelens tyst...
Den rackarns tog hundarna!!!
Kändes tråkigt då, men när man tittar ut så är de rätt så skönt att hålla sig inne..!
:P
Vars kommer all denna snö ifrån?!
De är bara för att jag ska jobba imorgon..!
MORR!
Vädergudarna är emot mig..!
Nu är man dagavild... SÖNDAG... Är de så svårt att få in i hjärnan!?
Söndag söndag söndag...
Nu, så borde de sitta..!
Hoppas man iallafall...

Får se om man tar en mysdag... Duscha, hoppas på att man har hårinpackning (tror då inte de), och bara slappa i soffan...
Eller?
Hmm...
De skulle siitta gött..!

Hade man hundarna här så skulle de få sig en blöting, de är mer gul än vit..!
Har juh väntat på att slaskvädret skulle försvinna och sen har man glömt deras schampoo i Baggråd, nu när man har de så är hundarna där...
Ååå!

Jah, ska väl se om man får i sig nå...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0