Om du läser detta: Hur känns de..? ;)

Hur beskriver man en sådan dag..?
Alldelens UNDERBAR..!

Började med en lugn morgon...
Plattat håret... Dock tycker jag att jag nästan har fått för läångt hår för att ha de platt...
Hmm... Blir nog att lägga platt-tången på hyllan ett tag...
Var till och med så ordentlig att jag anväde foundation och puder..!
Ovanligt... Nu ser man inte finnarna och munsåret...
Mohahahahahaaaaa...
Sen var de som sagt dop..! Mycket mysigt och de brände då inte till...
Kändes då lite konstigt på en psalm, men vad gör man inte..?
Hehe... Gick då inge bra att sjunga.. Prästen sjöng så lågt, försökte med de godde inte så bra..!
Tur nog så satt vi en bänkrad från alla andra...
Efter lite kel med den döpta så traskade vi hem...
Eller rättare sagt åkte vi hem... Hade vovvarna i bilen utanför...

Övertalade en filur att komma och spela Monopol..
Mycket trevligt... Livliga diskutioner och jag vann en gång..!
Ställningen 1-1-0... Gissa vem som höll nollan!
Börjar på F och slutar på redrik!
;)
Efter de så brummade vi hem honom till Baggård igen...
Där övertalade vi honom att lämna in en ansökan...
100 kronor i bensin och 1% var av vad han kommer att få så körde vi in till Umeå och han skickade in de hela..!
Om du läser detta: Hur känns de..? ;)
Fram och tillbaka med en rätt så nöjd sak i baksätet, iallafall till och från..!
Hahahahaha..!
Håller mina tummar... 1% är mycket..!
Mohahahahahahaha!

Nu är de snart fika som gäller...
Fika och sängen... Men först ska jag diska och tvätta ansiktet...

Hoppas att ni fr en alldelens underbar advent!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0