Så, här sitter man...

När jag ÄNTLIGEN somnade så ringde den rackarns klockan..!
Ååå... Ställde fram den en timma... Hannn bara lägga till den så ringde den igen...
Låg och funderade om man skulle ligga till fyra, men då kom jag på att jag måste gå ner och vrida på torkrummet igen...
Så, här sitter man...
Börjar bli mörkt ute och nyss så droppade de in post...
Låter som om de håller på att göra inbrott..!
Skulle inte vilja byta med henne... Dessa insläpp ät jobbiga, men jobbigare är nog de ännu äldre...
Där klämde man sig riktigt...

Undrar när Fredrik hör av sig...
Hmm...
Han väntar nog tills han ser mig på MSN innan han gör nå...
Såååååå... Jag har inte loggat in...
Mohahahahaaaaa!
Ska kolla nä han vågar ringa...
Hehe...

Neh, nu ska jag bädda ner mig i soffan...
Sugen på lite hårdbröd..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0