Spar mig till en annan gång..!

Oj oj oj..!
Lite har man sovit..!
Blöööh!
Har mest legat och kollat i taket... Tror att vi spelade til runt tre inatt..
Var på promenad runt tolv...
Undrar vad grannarna tror om oss..?
Aja...

Idag...
Jah, vad sker idag..?
Skulle in, men Fredrik var så smidig och hede sönder torkarna på bilen, så de blir nog svårt att köra om dem behövs..!
Han ska nog fara och kolla om våran "bil-gubbe" kan kolla på dem och se vad som behövs köpas för att de ska bli hela och rena...
Hmm... Kanske inte rena..!
Han skämdes så mycket igår... Han tyckte nog att jag var för lugn, så han ältade på de hela dagen...
Tillslut så frågade jag om han skulle må bättre om jag skällde ut honom...
Tragiskt nog de tyckte han... Men jag var inte så elak..!
Hehe..!
Spar mig till någon annan gång..!
Hahahaha!

Om inte Umeå nalkas så ska man väl bara ta de lungt och gå sina promenixar...
Vovvarna har tydligen hittat en vovv-kompis i andra huset...
Jag lyckas aldrig träffa den, men Fredrik har rätt så ofta turen med sig..!
Kul för dem att se att de finns andra hundar än jakthundar..!
Hoppas att de får träffa nå härliga saker..!

Neh, nu är duschen ledig och dags att värma sig..!
Känns verkligen att de är stenhus ibland...
Eller man kanske bara är van värmen man har i Baggård..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0