Underbart!

Vakna av nå så underbart..!
Fredrik kom och kröp ner!
Jag har Monopolvinnaren att tacka, han behövde skjuss, så jag hämtade Fredrik i morse så han kunde fara och hämta..!
:D
Inte nog med de... Jag fick somna med vovvarna!!!
Härligt..!

Lillan var JÄTTE glad och hoppade då jag stoppade in nyckeln och sprang direkt och bäddade ner sig i sängen!
Tänk om de kunde vara så här varje dag...
;)
De var så duktiga, inte ett ljud från dem, bara då Fredrik kom hem...
Han hade de inte lätt att krypa ner i sängen...
Ronja skulle ha sitt kel innan han fick blunda ett tag..!
Tragiskt nog så ska jag lämna igen dem ikväll... Har dem bara till låns... Men på måndag så får jag tillbaka dem..!
Hehe..!

Nu ska man väl bara mysa och njuta av att ha dem här...
Fredrik sitter och spelar Tetris, så jag ska tippa omkull och kolla hur de går för honom...

Ska avsluta med att tacka dig, du vet vem du är, du får vinna en omgång Monopol nästa gång vi spelar..!
;)

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0