Men lördag den 7:de måste jag få på hjärnan..!


Man är då uppe med tuppen..!
Rätt så skönt de med ibland..!
Hehe..!

Är så dagavild..!
Vill ha de som att de är söndag..!
Men lördag den 7:de måste jag få på hjärnan..!

Har legat och tänkt och tänkt och åter tänkt..!
Vill få komma mig till umeå, även nordmaling duger..!
Vill komma åt TYG!
Har tänkt ihop ett koncept, nu vill man se om man duger till att sy...
För de första så vet man då inte hur mn gör sicksack på maskinen...
Om den ens gör sicksack...
Hahaha..!
Jag har fått mammas gammla, den är super bra..!
Inget trassel, peppar peppar ta i trä!
Har som funderart på att köpa en ny, men man har bara hört dåliga saker..!
Lena har då avverkat två maskiner och sen kostar de ett multum att laga...
Skulle vilja ha en till gammal, men kanske inte lika gammal som den jag har..!
Den är inte ens orange...
Den är brun och fin..
Undrar vilken färg som kom först?
Får kolla på blocket kanske..!

Nu har jag nå att göra tills Fredrik vaknar...
Nånting säger mig att han kommer inte att stiga upp innan tio..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0