Nu börjar de bli lite långrandigt..!

Nu har man sovit!
De är alldelens mörkt i sovrummet..!
Härligt härligt!
Vaknade utav ett MMS...!
Eller, neh, nu ljög jag...
Steg upp utav ett MMS, vaknade gjorde jag för ett tag sen, man ser juh inte vad klockan är..!
Jag fick en härlig bild på GeKås..!

Anna!
Hoppas att du shoppade som en galning nu!!!

Tänk om man hade 1-1½ timme till Ullared..!
Då skulle jag nog bo på GeKås..!
Hehe..!

Ingen bil igår heller..!
Håller tummarna för att man får hem henne idag..!
Nu börjar de bli lite långrandigt..!
Man känner sig som fast utan bil, även om hon bara står på gården i vanliga fall..!
Hehe..!

Neh, nu ska man väcka upp Fredrik.:!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0