NIIIIICE!

Gu´så skönt!
Nu har man fått sova..!
Vaknade dock av bemanningen ringde...
Hann inte svara...
Något nyfiken på vad de ville...
Om de var strandis eller tobbe...
Är juh bara inskolad natt på tobbe...
Skulle de ha ringt ut mig nattt så skulle man ha tjänat multom..!
Hahaha...
Men vet i rackarns om man skulle orka...
Och strandis har man inte varit sen i slutet av september, så man vet i rackarns om man inte bara är i vägen...

NYFIKEN!

Neh, nu släpper jag de...
Kan inte älta på...
idag blir det städ..!
Skönt skönt..!
Bättre de än tvätt..!
Att de inte har uppfunnit nå som tvättar och hänger än..!

Igår beställde vi TV:n..!
Han var då eggad, blev en bluerade film och ett tvättkitt till plattisar...
Gubbenubben min..!
(Bemanningen ringde: Kväll på Tobbe, jag är inte inskolad)
Sen mitt i natten satt vi och räknade mynt...
Fredrik tyckte att de var på tiden att vi växlade in dem..!
Vi hade mååååååånga..!
Började med min burk, 1000 kr (gjorde det enkelt för oss sparade tior), i matburken (de som har blivit över varje månad) fanns de 1500 (dock var de några sedlar, inte lika kul), sen hade Fredrik ca 320 mynt..!
Så det har blivit en mynt festival..!
Hahaha..!
Nu har jag bara 2000 kronor kvar sen har jag nått mitt mål..!
Yeeeeh!
Nästa mål är att spara ihop massvis med fickpengar så man har till Ullared!
Hahaha..!
De ska kännas skönt, då slipper man oroa sig hur mycket man bränner..!
De går då foooooort, men då får man juh super mycket för slanten..!
LoL!

Vi hade då jätte mysigt inatt..!
Somnade faktiskt vid ett-två tiden, så man är rätt så nöjd..!
Längesen man var så tidig..!
Och jag kom mig upp imorse, lite har man att tacka bemanningen...
Eh, okej då..
Allt har man att tacka bemannnigen..!

Neh, nu ska man börja plocka..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0