Första och SISTA inbrottet man har varit med om!

Nu så nu så..!
Det blev Lyxfällan med..!

Dagens äventyr...
Ja, vad ska man säga..!
En massa bil åkande..!
Neeeh..!
Tog med mig virkningen, tur de, vi satt och väntade på parkeringen i ca 1 timme..!
Men men, vi hade mysigt medans vi väntade på Maria..!
Inte "mysigt"...
Jag virkade och Fredrik glodde på bilister..!
Haha, de är kärlek.:!

När vi kom oss därifrån, brummade vi vidare till stan..!
Rätt så skönt att få strosa på där..!
Galerix var första stoppet...
Kort åt Fredrik..!
Sen blev de en BH och ett par skor..!
Not bad not bad..
Man måste juh unna sig själv nå med..!
Hahaha, som om man inte gör nog med sånt..!
När jag satte mig i bilen så upptäckte jag att någon hade varit i min virkning och att Marias påsar låg hulelr om buller..
Vi saabade oss och den går inte att låsa..!
Tydligen så hade de varit nån som letade efter nå..
Men som tur är så hade vi inte så mycket att erbjuda..!
Lite smått kinkig blev man, då man hae gjort klart kjolen förutom att fästa tråden..!
Tror ni inte att de hade rivit upp ca 30 maskor?!
Första och SISTA inbrottet man har varit med om!
Hahaha..!
Rätt så lindrigt..!

Haft skrattandes for man till Maxi, handlade mycket med mumma till i helgen..!
Fläskfile gryta med potatismosbullar..!
Mmmm:.!
Sen fixade man ingredienserna till semlor..!
(önska mig lycka till på den fronten)

H&H hann vi med..!
Fann inget..!
Eller jo..
En klänning i liknande jeans tyg, något sugen...
Hade inte orken att pröva den..!
Ångrar mig liiiite..!
Får se om man hinner med den nångång då man åker in...

När jag kom hem var de TV:n som gällde, som ni kanske såg..!
En riktig TV-nörd är man till viss del..!
Medans jag tittade så gjorde jag iordning Fredriks present..!
Har planerat att han ska få TV:n till alla hjärtans och då måste han juh beställa den..!
Så nu sitter han och kollar..!
Han vart liiiite, eller rättare sagt MYCKET, chockad då han såg att de 5000 i kuverttet..!
Hoppas att han blev nöjd...
Han har inte sagt så himla mycket...
Men han verkar då rätt så inne i netonnet...
Hahaha..!

Man kan gott säga att de var då den dyraste presenten man har köpt..!

Men men, han verkar då att ha hittat en vinnare...
Huvudsaken den är snygg..!

Neh, ska roa han..!

BYE!

// Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0