Vem väcker en halv fem?!

Oj oj oj...
Nu har man sovit bort hela dagen..!
Dum nog så litade jag på idioten..!
Första och sista gången..!
Vem väcker en halv fem?!
Jag brukar stiga utt ett-två då man gått av så man kan sova på natten..!
Ååå!

Nu gnäller han på bio..!
När jag sa att vi kunde fara idag så var de helt fel...
Men som vanligt så måste han komma på det helt själv..!
Jag hade stora planer för denna dag..!
Städa, tvätta och bio..!
Men men..!
MUPP!

Hade så mysigt i morse..!
Tog lite fika och böddade ner mig i sängen med en DVD..!
Ronja kom och skulle mysa, men när hon satt framför TV:n, så sa jag att hon skulle flytta sig..!
Då blev hon sur och gick och la sig i soffan..!
De som är skönt med hundar är att de inte är långsinta..!
Gick och bar tillbaka henne och ha hon lite över mig, hon blev super glad..!
Lillan lite avis, så fick bära henne en sväng med..!
De är för söta ibland..!

Nästan så att han är förlåten...!
Han har köpt hamburgare åt en..!
Mummsigt..!

Neh...
Hoppa in i duschen så att man vaknar..!

BYE!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Emma han är karl.. dom måste få komma på idenn själva eller iaf tro dom kommit på det :P

2009-02-16 @ 19:57:23
URL: http://livetistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0