-"Hon såg ut som en lagårdsdörr..."

Neh, huvva..!
När man satt på apan var de ett skärmmeddelande om en minnesgudstjänst..!
Nyfiken som man var så klickade man in på grabben..!
Huvva, han hängde sig..!
Att man bara kan?
Vad stark men ändå svag man är..!
Tydligen var de hans kompisar som fann honom..!
Huvva huvva..!
Och så lägger Umeås kummun mindre pengar till psykiatrin..!
De är väl tider som dessa, då människan är så bort domnad mot allt tokigt och likt..!
Säger inte att de behöver bli ett nytt Umedalen, men man ska då få den hjälp och utredning som behövs..!
Sen ska man inte kunna bli utskriven så lätt..!

Aja, nog om det...
De är så tråkigt för alla som de lämnar bakom sig..!
Föräldrar, vänner och övrig familj...
Han som jag var in på idag var femton år...
Vet man ens vem man är då man är 15??

Neh, byta samtalsämne..!

Somnade sent i natt, så man fick sova till tolv..!
Idag ska Fredrik på Häggströms och shoppa...

Neh, ska sminka mig så man inte ser ut som de rat man är..!
Men jag tror inte smink hjälper så mycket, men det är iallafall värt ett försök..!
Fredrik lärde mig ett nytt uttryck igår..!
-"Hon såg ut som en lagårdsdörr..."
Aldrig hört förr..!
Fick lov att fråga...
Om de betydde styggt, han svarade inte för att han visste inte var styggt betydde..!
Men jag har juh använt de mååååånga gånger..!
Men han har aldrig vågat fråga..!
Hahahaha..!
Han trodde de betydde coolt, men de är juh skabbigt..!
Hehe..!

Neh.:!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0