"De får väl vara våran dyraste prydnad"

Efter många om och men så fick vi igång PS3:an i sovrummet..!
Tydligen skulle man ändra bildupplösningen...
Ända sättet vara att bära ut TV:n till vardagsrummet, HDMI på ena och scart på andra...
Vad allt är svårt..!
Varför kan de inte räcka med att koppla in sladden?!
NES kommer alltid vara bäst i mina ögon..!
Hahaha..!

Blev så less på Fredrik..!
"De får väl vara våran dyraste prydnad"
Hans kommentar när jag försökte mig på de..!
Då ska man inte köpa skiten..!
Var så nära att kasta ut de genom fönstret, eller iallafall ställa upp de på vinden..!
Men men, nu kan vi se BlueRade i sovrummet, men eftersom man har en gam-tjock-TV så kommer de vara som att se en vanlig DVD..!
Hahaha, efter all möda..!
Hehe..!
Fattar fortfarande inte varför han skulle lägga ut pengar på en ny..:!
Nog för att de går att spela PS2-spel på den nya och inte den gammla, men när man har ett PS2, så spelar de väl ingen roll..!
Men men, nu ska man fundera vars de ska stå...
Blir väl sovrummet, då kan man juh sjunga sig till sömns...
Eller iallafall väcka de som ligger under..!

Jag brann då av när Fredrik hela tiden suckade och stönade..!
Ända han gjorde var att trycka på TV-dosan i början, sen gjorde jag de själv..!
Men men, nu je ne gjort..!
Aldrig mer, iallafall inte på ett tag..!
Skönt nog är sur-muppen nere och kinkar utav sig..!
Undarar om de vill ha honom inatt..!
Hahahaha..!
Neeeh, så tur ska de inte få..!

Happ, nu hör jag att han kommer..!
Nu är de lugna över!

Ooo! Goda nyheter...
I sommar eller i senhösten ska de dra bredband..!
YES!
Hoppas att de går vägen!!!

Neh, ska kolla om man kan hitta på nå innan man somnar..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0