Dumpad och strandsatt..!

Ooo!
Stolt över mig själv..!
Ser ni!
Jag är vaken!!!
Ahaaa..!
Och jag ställde ingen klocka..!
Somnade halft sent... Runt tre...
Men då kanske man kan lägga sig i natt..!
YES!

Idag är man ensam..!
Dumpad och strandsatt..!
Fredrik ska lämna in pärlan och eftersom han inte tar sig hem, så ska han stanna där..!
Jag hade tänkt att städa, men de gjorde juhe Fredrik..
Så... Ja... Vad finns de mer att göra..?
Kan juh gå en shopping runda..!
Vi har juh en affär här ute..!
Men behöver inga ljus..!
Är som lite smått sugen på att gå in när man traskar förbi med vovvarna...
Vågar inte..!
Hehe..!
Så de är uteslutet..!

Nå...
Ja...
Ska kolla vad man kan dona på med..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0