Fick mig ett paket jag med..!

Nu har man varit på kalas..!
Härligt att se na..!
Fick mig ett paket jag med..!
Hehe..!
Den perfekta..!
Kollade på en väska igår som jag inte köpte, vilket man ångrade...
Men fick en nästan likadan, MYCKET snyggare..!
Hehe..!
Inte illa, inte illa..!
Fredrik sitter och drägglar över Ulla tidningen..!
Hehe, längtar tillbaka kanske?
Men de blir nog en tur i sommar...
Hoppas på de iallafall..!
Familje semester med vovvarna, våran lilla familj..!

Nu ska man snart fara till Umeå och fira nästa...
Har inte lagt upp nån plan, men de ska nog gå vägen...
Blir nog donken eller nå liknande...
Hon måste då få i sig nå...

Hahaha, de är så sött att se Fredrik...
På hans hörnsktivbord har han fem Buddah´s..!
Köpte juh tre i veckan...
Har som lite smått ont om plats...
Men han verkar vilja ha dem där, så de får vara..!

Neh, ska kanske kamma mig och börja röra mig igen..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0