Jag gör som jag tycker är snyggt

Nu har man duttat och duttat..!

Virkat lite på klänningen...
Kom fram till att man måste nog göra den lite längre...
Men men, man har då att göra..!

Karl står i duschen...
Har nyss klippt honom...
Tror att jag fick bort tre kilo hår..
Men jag fick INTE röra hans lugg...
Men när vi väl var klar så kommer han och säger att den ska klippas...
Men då blir de juhe samma frisyrer som jag brukar klippa....
Så luggen får han ha som han de är..!
Då kanske han lär sig att vara mindre gnällig..!
Hahaha..!
Vill han ha val så får han gå till frissan..!
Jag gör som jag tycker är snyggt..

Neh, nu ska man bädda ner sig..!
Ska upp tidigt imorgon...
Blir bara tidigare och tidigare...
Först skulle vi in vid 12-12.30, sen 11-11.30...
Nu så måste vi vara inne 9.55, så de blir till att åka runt nio..!
ÅåÅ!
Ska agera chaffis...
Han brukar ställa upp för oss, så vi ska juh kunna ställa upp för honom...
Men att de ska vara så jädra tidigt...
Får tycka synd om mig..!
De är ju en bra sak med de hela..!
Hehe..!
Sen på kvällen ska man till Marie på party...
Fråga mig inte vad de säljer...
Trevligt att träffa lite folk...

Neh, nu hör jag att han börjar röra på sig..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0