Jag tror att de spökar..!

Ugglan är igång igen..!
Man är då piggelin..!
Hahaha..!
Njaooo, lite kanske de stämmer..!

Jag har gjort fjärtsoppan..!
Brände tungan då man skulle smaka på den..!
Uhhh..!

Ett skräckögonblick inträffade nyss...!
Jag skulle till tvättstugan och då hörde jag världens bang..!
Nej, sprang in till alla...!
Som tur var så snarkade dem..!
En dam var vaken, så jag gick tillbaka till henne då jag hade upptäckt vad de var..!
En lampa hade bara rasat fårn taket..!
Jag tror att de spökar..!
De är inte en hängande lampa utan en, ja, nu vet jag inte vad de heter...
Jag har de på min brända tunga..!
Hahahha..!
Men men, min tant hade hört smällen och vi skrattade gott när jag berättade..!
Hmm, vad heter en lampa med två lysrör?
Aja..!
Skämmande var de då..!

Neh, nu ska jag gå till tvättis och kolla om tvätten är torr...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0