Klänningen...

Många kommentarer om klänningen..!
Nice..!

Joh, den var juh fin..!
Men ni som känner mig så kanske ni inte blir förvånad när jag säger:
Liiiiite för mycket vitt..!
Skulle vilja byta plats på de svarta och vita..
Hahaha..!

Men när och om den dagen kommer får man fara och prova en vit och kolla hur man känner sig i den...



Trivs man, så står den här högt uppe på listan..!
Det är juh iallafall liiite svart i..!
Hahaha..!

Jag kan inte fatta hur klänningarna kan vara så billiga på nätet...
Men de är nog som mamma säger...
Man ska inte tänka på vilka som gör dom...

Till ni som är intresserade på att gå på bröllop kan jag bara säga att de dröjer läääääänge innan de blir nå här..!
Hehe..!

BYE!

// Emma


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0