Något sur jag vart..!

Hummidihummhumm..!

Sovit som en stock!
Är så lycklig!
Vaknade till vid 12, men lyckades somna igen..!
YES!

Inatt bakade man bröd..!
Något sur jag vart..!
Stod att de skulle vara inne i 30 min, men efter 20 så såg de klart ut...
Dum nog så litade jag inte på mig själv...
Som tur var så hann jag inte bränna det helt..!
Hahaha..!

Åååh vad sur jag blir..!
Mitt kort har skuta gälla..!
Vilken mupp!
Ringde dit och då måste man ner dit och regristrera om de!
Less less, sånt måste man göra på fritiden..!

En uppiggande sak är att när jag hämtade telefonen så såg man att man hade fått ett sött vykort..!
Ska nog kila och läsa..!
Man kan inte sitta här och gnälla..!
Hehe..!

BYE!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa det kommer jag nog också =) Micke ska dit om ca 2veckor m. sin boss.. så ev. kanske jag får följa. Såååå håll tummar och tår! =)

2009-01-29 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0