Så blir väl att pilla naveln...

Uppe, men man kan då inte säga, med tuppen..!
Hehe..!

Imorse skulle vi lämna bilen...
Var tänkt att jag skulle köra som vanligt, ,möta Fredrik här (han med saaben) och sen brumma vidare till Nyåker...
Men jag for på äventyr jag..!
Körde via Gräsmyr, tog mer än halva tiden..!
Hehe..!
Men om jag visste att bron var så äcklig, så skulle jag nog inte ha gjort de..!
Huvva, hatar att köra på broar..!
Kollade bara rakt fram...
Nån som kan säga om de är en spårväg, vatten eller nå annat nedanför?
Liiite nyfiken vad man gick vilse om..!
Är de den som är Gevalia-bron?
Aja, orka..!
Fredrik var då chockad att man ringde och sa att man var framme, han hade räknat med att fara klockan åtta...

Men men, nu är de ur världen..!
Hoppas bara att han skruvar i den, annars är man utan bil i helgen  i onödan..!
Fredrik får ringa och fråga hur det går imorgon, ville att han skulle ringa ikväll, men han är så bångstyrig..!

Jaha, vad ska man göra idag då?
Livet i Baggård är inte de mest händelsefulla, speciellt utan pärlan..!
Hahaha..!
Så blir väl att pilla naveln...

Vill bara tillägga att jag hade rätt..!
Syrran ringde igår..
Frågade vilket datum bröllopet var, 10/9 jag var ledig, och vad man skulle ha på sig..!
Karlarna i kostym och kvinnorna i långklänning..!
Så de blir att leta en balklänning på Tradera...
Lång.. Hmm, kan man ha en som går lite över knäna?
Annars bryter jag reglerna där..!
Hahaha..!

Neh, en tradera stund sen är det att hänga tvätt..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0