Så det är juh rätt så nära..!

Oj oj oj..!
VIlket fint väder..!
Undrar vad man ska hitta på idag..!
Blev juh mest städ och tvätt igår, okej då, vi spelade och hade mysigt..!
Har tagit en rättså bra ledning i 500...
Man har kommit på ett knep, då man spelar så låter man han välja vad vi ska se..!
Hahaha..!

Huvva, snart är man inne på vecka tre..!
Vars tar tiden vägen?!
Aja. huvudsaken den inte går bakåt..!
Tänk er att bli barn igen...
Men man börjar juh i blöja och slutar juh i de...
Så det är juh rätt så nära..!

Jag funderar på att färga underhåret...
Men jag trivs med min färg...
De är juh min äkta, kanske inte topparna...
Men resten..!
Om man färgar de undre lite brunare....
Hmm, värt att tänka på, eller ska jag skita i det?!

Neh, karl har kommit sig upp..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0