Synd nog..!

Nu så nu så..!

Kom mig inte in på bloggen varken i natt eller imorse..!
Så jag har inte sovit så här länge..!
Synd nog..!
Vaknade vid tolv-tiden... Somnade vid tre..!

Nu är julen ett minne blott..!
Känns skönt att man tog bort tomtarna lite tidigare..!
Så, nu är de sommar i värat hus..!
Haha..!

Känns skönt att fått städa..!
Bytt i sängen och donat...
Fredrik har lovat att ta hand om golven, får se om han gör de..

Jag började då Fredrik gick med hundarna..
Blev lite smått besviken då han kom in och gick förbi och satte sig vid datorn...
Är de en osynlig lag som säger at det är kvinnan som ska plocka bort/ ta fram vid högtider, hänga gardiner m.m?
Skulle bara vara kul och veta hur de är hos andra jämngammla...
Man kan juh inte fråga mamma, hon skär juh nästan maten åt Sture..!
Hahaha..!

Snart ska man måsta dryga sig med att hänga tvätt...:
Först måste man dryga sig med att ta bort tvätt...
Vars är husalfen då man behöver en?
Varför kunde man inte bli infödd till en rik familj som hade en buttler..?
Hehe..!
Det är mycket med de jordiska..!

Hör att han som ska ta golven sitter och bläddrar i en tidning...
Så jag ränkar nog att de blir jag ändå..!
Men men, då blir de juh gjort ordentligt...
Tragiskt nog så är det lördag...
Vad ska man hitta på..?
Pubben skulle sitta hur skönt som hellst..!
Hellst eller helst?
Hmm, kanske de stavas helst...
De klingar bättre..!
Orkar inte stara upp Word och kolla upp de..!
Ni får ta mig som jag är, felstavat och jävlig..!

Neh, ska sätta mig en stund innan man ska göra en nytt försök...
Hör då tvätten rulla..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0