Tjenixen!

Nu har man varit på partyt..!
Trevligt trevligt..!
Roligt att träffa alla, de var lääääängesen..!
Stolt att man inte köpte nå, kliade i händerna...
Delvis för att man ville köpa och delvis för att de kliade..
Tror at jag inte tål de...
Men var sugen på ett hår fix, men eftersom hon inte kunde säga om håret håller formen om de är fuktigt i luften, så kändes 250 kr lite för dyrt...
Sen kanske man ska köpa nå billigare och testa så man ser att man använder de..
Haha..!
Jag tror att jag kan säga att jag har haft hårsaker (med saker menar jag vax, spray el. liknande) tre gånger i mitt liv..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag slappna utav och snart sätta mig och se Top Model..!

BYE!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh hade dom det märket.. söker efter det överallt istan men kan inte hitta det!! Då ska ja gå dit när jag kommer hem nästa gång kan jag lova!! =)Vad sålde dom på Maris Party?

2009-01-28 @ 10:55:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0