Paradise hotel

Paradise hotel... Vad är de..!
Brukar ha på de då man jabbar, men då hör man mest bara..!
Har nyss sett de..!
Vad går de ut på?
Vem skulle vilja ställa upp på de?!
Stackars föräldrar, släkt och vänner till dem..!
Men men, som tur är så är alla olika..!
Men jag fattar inte konceptet bara... Vad går de ut på!!!
Vinner de nå eller ska de bara vara otrogna mot varann..?
Aja..!
Huvudsaken att nån fattar de, annars skulle de inte gå så många säsånger..!
Hahaha..!

Neh, nu ska man snarka..!
Har suttit och snabbvirkat en till mössa...
Blev likadan som den förra... Typ..!
I bilen igår så pratade vi om åldrar...
Killar blir gubbar vid 30 och tjejer blir tand vid 25...
Jag tror att jag har blivit tant redan..!
För läääääääängesen..!
Tragiskt nog..!
Vilken 24-åring sitter och stickar och förstår sig inte på ett program??
Känner mig som 50 ibland..!
En 50-åring som aldrig har betalat en räkning själv i hela sitt liv!
Hahahahaha..!
Misstolka inte..!
Jag har betalat men aldrig "betalat"..!
Fattade ni de... Hmm... Fredrik har skött inlämnadet m.m...
Kan även erkänna att mitt bankomatkort bara är ett bankomatkort..!
Kan inte betala med de, bara gå och ta ut pengar..!
Kanske ska följa med utvecklingen..!
Men de gör jag då jag har slarvat bort de..!
Hehe..!

Neh, nu ska verkligen denna tant lägga sig innan man erkänner nå man inte vill..!
LoL!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0