Tackar och tar emot..!

Nu så..!
Nu kan man sitta med ro..!
Åskade då jag vaknade..!
Så de var bara att stänga av datorn..!

Huvva, vad de bullrade inatt..!
Trodde att de var nån på golvet, men då man såg blixtarna så insåg man de fort..!
Vågade inte säga till de som var vaken..!
De misstaget gör jag inte om..!
Råkade säga åt en dam att de åskade..!
De slutade med att man fick sitta med henne för att hon blev orolig..!
Man får skylla på att man var ung och dum och inte visste bättre...
Sen hade man juh bara jobbat några dagar..!
Men men, man lär sig..!
De är väl huvudsaken..!

Härligt härligt..!
Igår fick man returaktiv lön..!
Tydligen har vi fått löne höjning..!
Så nu fick man för de fyra månader man har varit utan..!
Tragiskt nog så blev de ca 1350 efter all skatt och skit..!
Hehe..!
Men de duger gott..!
Tackar och tar emot..!
Sen upptäckte jag att mina 6.50 timmars komptid bara var borta..!
Så man ringde till Åsa på löne och frågade..!
Tydligen ska de betalas ut automatiskt då man byter jobb, men inte i mitt fall..!
Tur att hon är MYCKET bra att ha att göra med..!
Hon kom till och med ihåg senast jag ringde..!
Var ca ett år sen..!
Då hade jag varit dum nog att skriva fel..!
Skulle skriva att jag skulle ha tid mot tid, men tydlgen så skrev jag att jag ville ta ut 4 timmar i komptid..!
Men men..!
Lätt fixat..!
Så nästa lön ska man se att man har fått ut för komptiden..!
Bra med pengar så här innan Ullared..!
Yeeeeeeeeh!
Tur att hon är lätt och ha att göra med..!
Har hört skräck historier om lönekontoret..!

Sen vann jag!
Höll på att glömma..!
Danny vann i HK´s!
Så jag van en middag i Ullared..!
Tur de..!
Annars skulle jag åka på att bjuda två gånger..!
Eftersom Fredrik ville ha en middag där i present..!
Så jag bockar och bugar för Danny!
Åt Fredrik säger jag bara: Mohahahahahaaaaa!






Neh, nu känns de som om man bara sitter och babblar..!

Ha de gott nu!

// Emma


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0