Jag och min kall-flaska klarar oss..!

Då var slut sovet..!
Vaknade av ett sms, men de var en trevlig dam, så kinkig kan man inte bli..!
Hehe..!
Sen när jag kollade på mobilen så insååg jag varför jag vaknade till vid tio-tiden..!
Pappsen hade ringt..!
Han skulle väl avverka sitt "2 månaders- samtal", men de får han vänta med..!
Hahaha..!
Eller så har de hänt nå med brodern, men då skulle mamma oxå ringt..!
Aja, vad de nu var så hör han väl utav sig, om inte annat på yttligare 2 månader..!
Hahahahaha..!
Neh, ska inte vara taskig...
Han har de han gör..!
Hoppas han bara inte varit envis och skippat semestern i år..!
Den behöver då han..!

Nu ska man nog slänga sig in i duschen och sen bädda ner sig i soffan..!
Gött gött..!
Har inte insett att nu är de bara 2 nätter kvar..!
!!2!!
Huvva, känns bara som om man är ledig i sju nätter...
Inte 5½ vecka..!
Men de lär väl gå undan..!
Skruttit väder för att vara semester tider..!
Tycker synd om de som har haft..!
Hoppas att de som har gått får en fin första vecka..!
Såg då solen då jag vaknade, nu har den gått i moln..!

Min semester får se ut hur som hellst..!
Bara man får ett par gånger på stranden..!
Nästan bättre att de är halv skruttit, då får vovvarna följa med på mer..!
Hahaha..!
Neeeeh, sol ska de vara..!
Sol och varmt på dagen och regn och kallt på natten..!
Hehe..!
Men nu när man har kommit på ett bra knep för varma nätter, så gör de inte så himla värst mycket..!
Jag och min kall-flaska klarar oss..!

I natt är de mycket som ska göras..!
Gulasch-soppa, fiskgryta och en efterrätt..!
Tur att jag gjorde matbröd igår..!
Annars hade man de och göra med..!
Men de ska väl gå vägen..!
Har då hittat recept på de och har ett hum vad man ska göra till efterrätt..!
Rabarbersockerkaka, rabarberkräm eller rabarberparfait..
Eller gör man nå helt annat..!
Hahaha..!

Neh, in i duschen med mig..!
Här kan man inte sitta och gnata på..!




((Gammal bild, men visst är hon för söt..!))

((Samma här..!))


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0