Varit halv duktig idag..!

Jaha..!
Man överlevde regnet..!
Varit halv duktig idag..!
Bakat bullarna iallafall..!
Sen lagat korvstroganoff..!
Mumma..!

Hann fara på Häggströms, hittade mycket fint, men kom inte hem med nå..!
Emma duktig..!
Sen ville svärmor och svågern på nån loppis, så de blev en snabbis dit med..!

Emma fick en fet lönecheck..!
Mumma de med..!
Hahaha..!
De lönade sig att jobba x-tra natten, gå på mötet och upptäcka att man inte hade fått ut för komp.tiden..!
Mohahahahahaaaaa..!
Så nu har man så man klarar av semestern..!
Men ska ta de lilla lugna, kommer nog mindre då man ska ha semesterlönen..
Men den behöver man juh inte tänka på nu..
Man önskar att man kunde få ut så här mycket varje månad..!
Med lönekuvettet kom en räkning..!
Om man kunde få slippa dem..!
Ännu en "hund-räkning"..!
Denna var för svenska kennelklubben... Den måste man ha för att få billigare hundförsäkring...
Var då de...
Har inte orkat kolla upp de..
Men 370 kr/år och man får juh en tidning, så de är juh ingen summa..!
Hehe..!

Jag har bestämt mig, nästan iallafall, om jag får en relativt bra lön då de drar semestern, så blir de nog en bärbar dator...
Även om de lyckas fixa till min sjukling...
Håller tummarna för de..!
Den är juh inte alls gammal...
Men en bärbar skulle sitta gotta..!

Mina krav på den:
-Ska gå att surfa
-Ska gå att spela

De är i stort sätt allt..!
Hehe..!
Får se hur de blir..!

Neh, nu ska jag lämna över datorn åt Fredrik...
Traska i säng..
Tidig morgon imorgon..
Auktion i Djupsjö..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0