Ö-vik, mitt Ö-vik..!

Ö-vik, mitt Ö-vik..!
Om de inte vore för Cubus, så skulle man aldrig fara dit..!
Hahaha..!

Hade skit trevligt..!
Drog med Fredriks bror och jag tror att alla tre shoppade lite smått..!
Hehe..!
Fredrik köpte då ett par SKIT snygga byxor..!
Ovanliga för att vara han..!
Yeeeeeh..!
Jag köpte då inget på stan...
Eller, joh..! Ett pannband för 8.50..!
Men sen när vi kom till A
rnäs köpcentrum släppte de..!
Två par skor..!
Inte ett, utan TVÅ..!
Huvva..!
Men de var fiiiiiiina..!
Haha!




((200 kr, såg dessa först och blev kär..!))


((250 kr, såg dessa då jag skulle betala..! Kunde inte skilljas från dem heller..))

Ja...!
Nu blir de då absolut inga skor innan Ullared..!

Neh, nu ska man ta och äta..!

Hej så länge!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0