Ångrar mig nu..!

SoOOoL!
Sköööönt!
Linne och kjol har man haft idag..!
Hoppas på att fått nån sol glimt..!
Man kan juh inte bli ljusare iallafall..!

Middag hos mamsen..!
Satte ihop ett dock kit som Lisa fått...
Sen hade man ett litet vatten krig, men man skulle hem innan de slutade, så man vet inte vem som vann..!

Hittade en super fin röd jacka på Kaphal..!
Men de saknades två knappar och man skulle bara få en 50-lapp i rabatt..!
Så de fick behålla den..!
Ångrar mig nu..!
Aja, de kommer flera..!
Fredrik har insett att man har bytt ut väskor till jackor..!
Men jag har juh sagt att jag inte ska köpa väska eller BH:ar förrän man har varit till GeKås..!
Har inte sagt nått om jackor..!
Hehe..!

Fick lönebeskedet idag..!
Lön imorgon..!
Yeeeeeeeh!
Gick då plus även fast jag hade 2200 kr extra denna månad..!
Skönt att ha jobbat x-tra..!
Mohahahahahaaaa!
Sen att de gick till Ronja är väl rätt så bra..!
Annars skulle de nog bli jacka och mycket annat onödigt..!
Hehe..!

Har kommit fram till att man kanske, bara kanske, handlar liiiiiiiiite för mycket..!
Men jag är nog inte den värsta..!
Idag blev de bara ett par strumpbyxor..
Så jag är stolt..!

Nje..!
Ska kolla om man hittar nå att göra..!
Iallafall svida om till nå bekvämare..!
Släppa brösten fria och bränna BH:N..!
Hehe..!
Om man ändå kunde de..!
Haha..!
Ni kanske förstår vilken låt man har på hjärnan..!
Eller??

Nje..!
Ska inte sitta här och dega då man kan sitta framför soffan och göra de..!

Hej på er allihopa!
Hoppas att ni har fått lite färg..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0