Gick väl sådär..!

ÅÅåå!
Inget blir som man har tänkt..!
Försökt att få bort efter tejpen på bron..!
Gick väl sådär..!
Fredrik vägrar inse att de kommer att nötas bort av sig själv..!
Med all snö och liknande..!
Men för att göra honom nöjd har jag suttit med svinto och förstört oljningen..!
Allt för att göra han glad..!
Efter många om och men så insåg han att de var de bästa..!
Så de som är kvar får moder natur sköta..!
Hehe..!
Bättre sent än aldrig..!
Men men..!
Man förderv nån timma iallafall..!

Hmm..!
Skulle ut tidigare..!
Men fastnade i en bra film..!
Typiskt mig att sitta inne då de är så fint ute..!
Haha..!
Har insett att jag fick min färg på Strandholmen..!
Är inte en stor solare..
Men när de var fika så satt man ute, när de skulle fika så satt man ute och sen gick man promenader med dem..!
Så har insett att i år blir man inte lika brun som man brukar vara..!
Hatar att bara sitta och sola..!
Men men..!
Jag är en blekfis och stolt över de..!
Hahahahahaa!

Neh..!
Nu ska man kolla om de blir blodpudding eller om de blir soppa..!
Mumma bägge delarna..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0