Jobba kan jag göra..!

Nu är de väl snart dags för en nedräkning..!
Hehe..!
9 ½ natt, 23 dagar och ca 3 veckor kvar tills man har semester!
Yeeeeeeeeeeeeeh!
Stay tuned!
Längtar mest till Ullared..!
Hehe..!
Jobba kan jag göra..!
Tre "arbetsperioder" kvar sen är de klart..!

Har hört att de ska regna imorgon...
Skönt vore de då man liks ska snarka..!
Synd för er bara..!
Men men..!
Med min tur så är de skinande sol och fullt med getingar..!
Hehe..!
Men man lever nog..!

Är less på att torka fönster nu..!
Har torkat de flesta..!
Nu ger jag upp för denna natt med de iallafall..!
Finns de nå tråkigare än att torka fönster?!

Biff´ala´Lindstöm och purjo-och potatissoppa har man slängt ihop..!
Sen har man mest städat och donat..!
Tvätt stugan kan ni komma och ta..!
Hehe..!
Neeeeeeh, de är terapi arbete..!
Tänk om man kunde känna så hemma..!
Hahahaha..!
Man kan inte få allt här i världen..!

Nån som har nå förslag på vad man kan köpa åt en blivande tre-åring??
Har absolut ingen aning..!
Hmm..!
Blir väl nån bil eller nå liknande..!

Neh, nu piper tummlaren på mig..!
Dags att bege sig..!



// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0