Pill-e-dilla naveln

Ja då har man röstat..!
Rötade på de enda partiet som sms:ade mig..!
Hahahahaha..!

Fattar inte varför de är så hysch hysch..?
Jag kan skrika ut de..!
JAG RÖSTADE PÅ SOCIALDEMOKRATERNA
Varför?
Typ de ända partiet man vet något sånär om..!
Hehe..!

Är de verkligen så anonymt?
De stoppar juh rösten i samma kuvertt som valkortet...
Aja..!
Orka bry sig..!
Val till euparlamentet...
Jaja..!
Visst är de nästa år de blir om en ny regering...
Jag ska rösta på kungen..!
Hahaha..!
Neh, de blir väl de gamla vanliga...

Undrar hur många blanka röster de blir i år...
Är de lönt att rösta då?

Jaja..!

Nu vet man inte vad man ska hitta på...
Pill-e-dilla naveln...

Ingen som är lika uttråkad som jag?!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0