Tror då inte att man får med Fredrik, men då får man bli särbo´s..!

Nu har man varit på stranden för första gången i år..!
Hehe..!
Doppade hela tån..!
Hahaha..!

Jag tog vovvarna och for en bilsväng..!
De fick busa av sig..!
Ronja höll nästan på att doppa sig...
Men hon insåg att de skulle bli blött och tvär nitade..!
Hehe..!
Så går de ibland då de leker...
De är då inte vatten hundar..!

Mycket husvagnar var de på campingen..!
Jag fattar inte dom som her upp staket..!
Och absolut inte dom som har ett trådgårdsland..?!
Är de inte bättre att köpa en stuga??

Aja, folk får göra som de vill..!

På hemvägen körde jag runt sjön..!
Härlig rutt..!
Vovvarna fick hälsa på en häst..!
Hehe..!

Skönt att inte vara den som kör saktast..!
Hade en släp framför mig..!
Han körde ca 30..!
Så man fick njuta av utsikten..!

De är juh synd att vägen är så nära husen..!
Annars skulle man lätt kunna tänka sig att införskaffa ett litet hus där..!
Tror då inte att man får med Fredrik, men då får man bli särbo´s..!
Eller så har man stuga där..!
Hahahahaha..!
Undrar hur de har de med snöplogningen..?

Neh, nu ska man kolla vad man ska hitta på..!
Någe borde de juh finnas att göra..!

Ska ringa och grattulera syster-yster till semestern..!
Ratet har nästan hela sommaren..!
Morr..!
Men men, så är de om man har barn..!
Kanske dags att börja införskaffa..?
Nje, skulle bli lite smått galen att gå hemma allt för länge..!

Neh..!
Dona på ska man göra..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0