Yeeeeh..!

Så less..!
Så less..!
Varför kan inget lösa sig för mig?!
Fick hem klänningen..!
Den var juh inte alls som bilden..!
Orkar inte tjaffsa med säljaren..!
Tror då inte alls att de är samma klänning..!
Aja..!
Har sytt och duttat..!
Ska köpa nå band som man kan ha som skärp...
Får se hur den blir då..!
Så tråkigt..!

Sen har man pratat en stund med Syster-Yster..!

Sen har man klippt gräs..!
Huvva så långt de var..!
Klippte bara framsidan..!
Så himla mycket träd och buskar, så jag tyckte att de fick räcka..!
Hehe..!
Får se om man får nå ryck att klippa gaveln imorgon..!
Men troligtvis inte..!
Hahahaha..!

Fick höra en sak om min käre bror idag..!
Inte så kul..!
Men men, man kan inte leva livet åt honom..!
Skönt att ha nå att göra, så man får tänka..!

Vad passande..!
När jag kom in så kom jag precis till EMINEM´s uppträdande!
Yeeeeh..!
Har på MTV..!
Kunde inte bli bättre..!



Nu så ska man ta sig nån middag..
Men jag tror bara att de blir fika..!
Orkar inte laga och när de är så sent..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0