Att man aldrig lär sig..!

Oj oj oj oj..!

Att man aldrig lär sig..!
Var en snabbis in till Umeå idag...
Alla bilar på gården behövde reservdelar, två akuta (ej våran som tur är)...
In på H&M och köpte hårfärg..!
Så nu ska man släppa loss Fredrik...
Men han kommer nog som mest bara vara ett stöd och ta de som man inte når..!
Hoppas jag på ändå..!
Underhåret och två slingor har man tänkt sig..!
Så nu har man tvättat och satt upp i bollar de som INTE ska färgas..!
Tragiskt, även fast man har satt upp över halva håret så märks de inte...
Hmm, kanske luggen som är i en boll då..!
Men men, Fredriks kommentar var att man var då iallafall inte tunn hårig..

Förutom Umeå, så har man hjälp sommaren på G...
Hackat is..!
Härligt..!

Jag är så nöjd..!
Klädde mig på under fyra minuter..!
Och de är med strumpbyxor..!
HA!
Hann nästan sminka mig, fick ta maskaran och håret i bilen..!
Hehe..!
Men jag är nöjd med klädtiden..!
Strumpbyxa, kjol, skjorta, väst....
Till och med bytt BH och trosa..!
Emma stolt..!
Hehe..!

Neh, nu ska man se ut som en mupp tills håret är tort..:!
Matlagningen är mot sitt slut hör jag, klockan ringde..!
Gjort fiskgratäng...
Så nu ska man göra pot.mos..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0