De gnistrar mellan dem, tur att de är van att dela..!

Snart är de slut på denna dag..!
Överraskade Fredrik med en kladdkaka..
Ibland förtjänar han sådant med..!

Skönt att jag slapp få en tid, man har ringt och nu är de bara att vänta och se..
Förtränga de hela tills brevet kommer..!
Hålla tummarna att man får behålla allt blod..!
Hehe..!

Såg på Rent Hus..!
Hur lever folk?!
Att man bara kan..!
Från golv till tak..!
Skulle de vara min mamma så skulle jag ha städat ur för läääängesen..!
De skulle juh bara klia i fingrarna om man for och hälsade på..!
Visst, man kanske inte ha de så städat hela tiden...
Men den damen måste ha nån sjukdom, hon hade juh ångest så fort de började slänga..
Henne skulle man vilja hälsa på på ett år och kolla hur hon har de då...
Hon skulle ha behövt en psykolog som hjälpte henne pö om pö istället för att de kom dit och slänge allt medans de dumpade henne på hotell..
Stackarn..!

Aja, man nästan längtar till städdag!
Hehehe..!
Den blir nog på måndag då man har gått av...
Städ och tvätt väntar en då...
Ser nu att man kanske ska vattna julstjärnorna som står på garderoben...
Ja, jag vet... Vem har blommor på garderoben...
Men de är så rackarns stora och de får inte plats nån annan stans...
Man vill inte slänga dem förrän de är helt döda..!
Första julstjärnorna man köpte, sen dess har man inte köpt..!
Hehe..!
Brukar vara så, de blommor man tycker om de dör och de man tycker är skabbig de lever och frodas..!

Neh, en skvett vatten till dem och sen ta på sig nattskjortan...
Hundarna är redan utslagna..!
De drömmer om imorgon..!
Max-ponken..!
Not bad!
Hehe..!
De gnistrar mellan dem, tur att de är van att dela..!
Hahaha!

Hmm, vars var jag..
Ja, blommorna..!

Ha en god natt och jag hoppas att John Blund är generös!



BYE!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0