Emma full!

Eller...
Hmm...
Emma snart bakis..!
Huvva så kul!
Något mindre tjaffs, men man gjorde de bästa av situationen..!
Fick sitta barnvakt åt brodertuck nere i kapprummet...
Men man hade några sköna filurer att snacka med...
Fråga mig inte vad de hette...
Hahahahaha..!

Härligt var de då då de var lungt..
Men sen kan jag juh inte klaga, hade de rätt så mysigt där nere...
En norska skulle lära mig norska, gick inte så himla bra, men hon var grymt härlig!
Nästan så att man trivs bland raggare och annat dyrligt..!
Hehe..!

Nu är man hungrig!
Kurr kurr..!
En sliskig hamburgare eller nå liknande...
Men Fredrik gör en smörgås åt mig..!
Visst har man de bra..?

Ont i huvet har man...
Huvva..!
Men de blir bättre med lite sömn...

Hundarna tycker då att de är skönt att få vara hemma...

Neh, såg Fredrik gå med min smörgås...
Natts snacks i sängen..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0