Emma ska inte sitta här och slappa..!

Blgge´di´blogg..!

Jag har sovit!
Skööööööööööööööööönt!
Nattades med Wallie!
Så nu är den min nya sovfilm..!

Idag är den stora dagen här..!
UMEÅ!
Jaaa!
Antligen får man ha nå andra kläder än jobb kläder och hemma klader..
!Jaaa!
Strosa på stan och handla mat..!
Hahaha..!
Härligt va?

Neh, man kanske ska sminka sig...
Och kanske kamma håret..!

Åh..!
Lämnade in semesteransökan i förre går..!
Håller tummarna på att man får som man vill ha..!
Har för mig att de var den 27/7 och fyra veckor framåt...
Då lyckades jag få ca fem och en halv vecka...
Tror jag iallafall..!
Håll tummarna för mig!
I sommar blir de bara en bilsemester med familjen (vi och vovvarna)..!
Men de blir nog inte förrän i augusti..!
HÄRLIGT!

Neh..!
Emma ska inte sitta här och slappa..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0