Får nöja mig med dom!

Nu har man avverkat sina tre timmar..!
På vägen hem bestämde jag mig för att fara på Strandholmen och checka läget..!
Ena avdelningen var som vanligt och den andra var rätt så förändrad...
Men de flesta kände igen mig iallafall..!
Tråkigt nog så var de typ bara vikarier som jobbade, sådanna som man inte har träffat...
Men fick träffa Lena och Elin..!
Får nöja mig med dom!
Hehe..!
Konstigt kändes de då när man parkerade där...
Längtar tillbaka, varför kan man inte bli utringd då man är ledig för?!
ÅåÅ!

Aja, nu är de nog mat som gäller...
Hmm, undrar vad man ska snöra ihop...
Känner jag Fredrik rätt så är de jag som ska fixa de...
Men ska kolla för rolighetens skull..!
Hehe..!

Huvva..!
Man kanske ska sätta igång..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0