Hahaha..!

Nu är man klar med min del av städandet..!
Saknas bara att klippa Fredrik, sen kan man andas ut..!
Skönt att städa då man ska grubbla..
Är nästan beredd att ringa tatueraren i hörefors och kolla om tid..!
Hittade han på apan och han var verkligen duktig...
Iallafall de bilder han hade laggt upp..!
Hahaha..!

Höll på att glömma..!
Fick min klänning som jag vann..!
Liiiite för stor, men de ser man då inte..!
Jaaaa!
I värsta fall så har man en att ha på Lenas bröllop, men då ska de nog verkligen krisa sig..!
Hehe..!



Följde t.o.m pärlhalsband och örhängen..!

Neh, nu ska man rata sig tills Fredrik vill bli något lättare på skallen..!

BYE!

// Emma


Kommentarer
Postat av: al

Jag studerar just nu, jobbar i matbutik på loven. =) Jag lyckades jobba upp ett så bra förtroende att jag slapp säga upp mej när jag skulle börja plugga.



al

2009-03-10 @ 19:19:44
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: al

Nä, jag vill mena det! X)) Men så får ju chefen nån som frivilligt jobbar på sommaren ... Både ge och ta där, liksom. =)



al

2009-03-10 @ 20:50:24
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0