Hörs de att man är sarkastisk??

Dagen blir då bara bättre...
Hörs de att man är sarkastisk??
Ingen TV, inte ens ettan, tvåan eller fyran...
Åååå..!
Vad ska ske med?
Hörde att "vårat" internet bolag håller på att gå i KK...
Men de hoppas man att man slipper idag iallafall..!

Skulle inte förvåna mig att de är snöoväder inatt och att man blir utan ström...
Jag har juh sååååååååå tur idag..!
Hehe..!

Vad tyst de är utan dumburken...
För tyst..
Men men, man får hoppas att de fixar sig...
Annars far jag direkt till mamma och stannar där tills den funkar...
De finns juh f*n inget annat att göra här ute..!
Ta med vovvarna och ha en mysig semester på Ersboda..!
Skulle sitta skönt...

Åh, jag vann en klänning på Tradera...
Så nu håller Fredrik på att betala in..!
Hoppas att den passar, antingen är den för stor eller för liten..
Aja, ska bara vara kul att se hur den sitter, då vet man juh vad man ska bjuda på sen...

Neh, nu vet man inte vad man ska göra..!
Sitta i soffan och pilla naveln...

BYE!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

De är inte lätt då man är trött! skratt

2009-03-08 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0